Sunday, January 23, 2011

Számos recept az én csillagok is. De azt hiszem, várni, hogy ha én valóban próbálja őket, mielőtt osszam őket, úgyhogy közel egy pár szép dolog, hogy megakadt a szemem.
Ez az évjárat képeslapot folyóirat / Calender van valami, hogy lehet módosítani talán száz különböző módon, de a képek és az ötlet = <3. Azt hiszem, ha valaha gyermekeim, akkor használja ezt az ötletet, hogy hozzon létre olyan módon, hogy rögzíti a véletlen kis dolgokat tesznek minden nap.
Ha követed Értelem és érzelem-minták, akkor már hallott erről, de Edelweiss minták egy helyben vagyok, biztosan lesz nézni, mivel növekszik és bővül. Ki ne szeretné, hogy a szép dolgokat, a The Sound Of Music, mindezek után? Emellett, ez a varrónő is tartalmazza, mindenféle csodálatos Sound of Music kapcsolódó linkek és képek a sok szép varrás típusú dolgokat, hogy én csak szeretek nézni.
És az utolsó is, ott van a Swing ruha SEW-mentén. Ez az egyik minta Igazából * nem * van, de én nem a megfelelő anyagot, és meg vagyok kétséges, én tulajdonképpen a türelem korlátozni magam, hogy a menetrend vagy a lépést tartani vele, felváltva. De ... ha akarsz varrni valamit, és azt szeretnék varrni másokkal együtt, és szereted ezeket a swing korszak ruhákat, akkor nézd meg. Mert úgy néz ki, jó szórakozást!
Szóval ezek az én csillagok. Milyen voltál főszereplő mostanában?