Tuesday, January 18, 2011

Saját csillagozott lista

Már ami a sok csillag az elmúlt néhány hét alatt olyan kis egyformán időt töltök az olvasást, és ott az én feedolvasó. (By the way, beszél olvasók ... ha nem említettem volna, a Google Reader az egyik nagy találmánya a modern blog-kor.)
Saját csillagok kapsz egy jó ötlet, mi volt a fejemben az elmúlt hetekben. Lássuk, ha valaki mást lát a minta ...
Tizenkét nappal az új év, és én még nem teljesen alkalmazkodott. Én még mindig töprengett 2010-ben és a csodálatos lehetőségek kimondta. Találtam a 20 Kérdések megosztott (A), bátorságot, hogy egy érdekes ugródeszka az elmélkedés az én áldást és mulasztások, 2010-ben, így tudok jobban 2011-ben.
Még valami megy, hogy a szilveszter témát, azt gondoltam, hogy Jessica emlékeztető, hogy "semmi sem kívül Ő fogja meg", és az idézet, hogy Laura megosztott arról, hogy Isten, akkor "mindig indul el friss" volt szép gyöngyszemei bátorító összpontosítani az ezekben az új nap.
Azt hiszem, Gretchen, aki osztozott a linket a post, hogy egy másik blogger írta azt kéri a kérdést: "Hol írsz?" Én nem írtam róla most még, de megyek a jövő héten, vagy úgy.
Ez technikailag nem a nyaralás már, de úgy gondolom, hogy nem számít, milyen évszakban van, akkor jó munkát az életünkbe, és minden esetben az elveket az egyszerűség és a képesség, hogy csak nem mondok, amikor azt kell! És, mert már annyira boldog, hogy a cég ki és mivel a mozgó itt, azt hittem, hogy öröm volt olvasni a hozzászólás ugyanaz a szerző előkészítésével kapcsolatban a vendégek.
Bár én vagyok megosztása linkeket az ihletett szobában, van még egy, amit meg kell osztania: az öt perces rutin. Igaz, én rutin nem lenne pontosan olyan, mint az övé, de az ötlet egy jó, és talán majd írok, hogy egy ilyen nap is. És Gondolkodtam sokat időgazdálkodás. És szervezése. És ... menetrendek. (Megint Igen. Again.)