Thursday, January 13, 2011

Könyvek olvasása 2010-ben

Ismét én csúfos kudarcot vallott az én küldetés olvasni egy könyvet egy héten (átlagosan). Tudod ... mint én előre gyerekek!

Kedvenceim:
A Million Miles egy ezer éve: Potenciálisan életet megváltoztató önéletrajzi visszaemlékezés Don Miller. Don úgy dönt, hogy azt akarja, hogy van egy jó "történet", hogy mesélni az életét. És ez tesz engem akarsz változtatni az életem történetét, hogy nagy.

Milyen erő továbbra is: Fantasztikus életrajzának egy csodálatos genoicide túlélő Burundi és útját az Egyesült Államokba. És vissza Burundi. Inspiráló és lenyűgöző.

The Art of Racing in the Rain: Szomorú és töprengő fikció egy északnyugat ember túlélő elvesztése felesége, és a csata, hogy őrizetbe lánya. Minden elmesélt a családi kutya.

A kiugró: Rengeteget tanultam ebből a könyvből!